سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همه جا از همه رنگ
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

مشاور خانواده :

وقتی نزدیک خانومه شدم، ناله و نفرینشو شروع کرد.سن آقا و خانم حدود 25سال میخورد. پرسیدم قضیه چیه؟ اختلافتون سر چیه؟گفت: خانم دکتر،در بی بند و باری این مرد همین بس که توی خیابون، خودش زنهای مردم رو به من نشون میده و مثلا میگه موی فلانی رو ببین، سر و وضع فلانی رو نگاه کن....درسته که من همسر اون باشم و اون، چشمش به زنهای دیگه باشه؟مسلما انتظار داشت من هم ازش حمایت کنم و رو کنم به آقا و بگم ای مرد.... این چه کاریه میکنی؟اما واکنشم باعث بهت اونها شد . خیلی راحت و با اطمینان گفتم:خانم اینکه شما میگید که ایرادی نیست، خیلی هم خوبه.

خانم و آقا مکثی کردن و بعد از چند لحظه خانم دوباره به حرف اومد و گفت:"یعنی اینکه این مرد مدام چشمش دنبال دخترها و زنهای مردمه و اینقدر هم پرروست که برای من تعریف میکنه بد نیست؟" من بازهم با لحنی محکم گفتم:" خب، چه اشکالی داره که این قدر با شما راحته که برات این چیزا رو هم تعریف میکنه؟ واقعا چه اشکالی داره؟" زن دیگه نمیدونست چی بگه. مرد هم که خودش تو این مدت کلی بد و بیراه از زنش شنیده بود،شاید ته دلش میگفت:" بابا این دیگه عجب دکتر باحالیه!"اینجا بود که احساس کردم زن و شوهر به جایی که می خواستم رسیدن و حالا وقت گفتن حرف آخره.

گفتم:"شما تو خونه تون ماهواره دارین؟"

گفتن:"بله،فیلم و موزیک و برخی برنامه هارو می بینیم ."

گفتم:"لابد می شینید و با هم تماشا می کنین."

گفتن:"بله."

رو کردم به خانم و گفتم:"خوب زنهایی که توی اون فیلمها و برنامه های ماهواره هستند از نظر شما سر و وضعشون ناجورتره یا زنهای توی خیابون؟"

جواب معلوم بود.

ادامه دادم:خوب چرا اونجا به شوهرتون ایراد نمی گیرید که با دقت به اون زنها نگاه می کنه؟...هردو شون سکوت کردن.

بعد از چند لحظه خانم زیر لب گفت:خانم دکتر، خوب اونها،فیلم و عکس هستندو...حرفشو قطع کردم و گفتم:"اصل ماجرا فرقی نمیکنه. اگه همسرتون فیلم و عکس همون خانمهایی رو که تو خیابون هستن نگاه بکنه شما مشکلی ندارید؟جوابی نداشت. شوهر هم سکوت کرده بود."

به هر حال وقتی زن و شوهری قبول کردن تو خونه شون ماهواره باشه و همه برنامه ها رو بدون کنترل و مدیریت لازم نگاه بکنند، تبعاتشو هم باید قبول داشته باشن؛بی مهری ها، سردی ها، بی میلی ها، دعواها، به هرحال وقتی پایه خانواده سست شد، زمینه قهر و نزاع و طلاق فراهم می شود. 




موضوع مطلب :

سه شنبه 93 تیر 24 :: 8:1 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 15278
امکانات جانبی